Klasa II gimnazjum na Santorini

Nasza klasa zakochała się... w Santorini!
Wiele razy słyszeliśmy, że jest to najpiękniejsza wyspa świata i w końcu postanowiliśmy to sprawdzić. W poniedziałek, dnia 23 kwietnia o godzinie 7.30 wypłynęliśmy
z portu Pireus. Rejs statkiem trwał 8 godzin, lecz czas szybko i przyjemnie minął nam na wspólnej zabawie.
Po postawieniu pierwszych kroków na malowniczej Santorini wiedzieliśmy, że te trzy dni będą wspaniałe. Tuż po opuszczeniu promu udaliśmy się do naszego pensjonatu w Thirze. W godzinach popołudniowych udaliśmy się do miejscowości Oia, gdzie podziwialiśmy piękny zachód słońca. Późnym wieczorem wróciliśmy do pensjonatu, aby wypocząć i nabrać sił na kolejny dzień.Rano po śniadaniu zeszliśmy do starego portu w Thirze. Podczas tej wędrówki spotkaliśmy śliczne osiołki, które przewożą turystów. My oczywiście nie skorzystaliśmy z ich usług!Następną atrakcją naszej wycieczki był rejs do Palia Kameni i Nea Kameni, który był bardzo udany. Podczas podróży mieliśmy okazje popływać w ciepłych źródłach wulkanicznych, posłuchać opowiadań pani przewodniczki o historii wulkanu i zrobić świetne zdjęcia.Po powrocie z wycieczki na wulkan mieliśmy czas dla siebie, który wykorzystaliśmy na kupowanie pamiątek, robienie wspaniałych zdjęć i zwiedzanie Thiry.Kolejnego ranka mieliśmy ostatnią okazję, aby nacieszyć się widokiem cudownej wyspy. Te chwile bardzo szybko minęły na spacerach oraz dzieleniu się swoimi wrażeniami. O godzinie 15.30 z ogromnym smutkiem i żalem musieliśmy pożegnać Santorini, jednakże z myślą, że kiedyś z pewnością tam wrócimy!

Dziękujemy serdecznie wszystkim rodzicom i naszej kochanej wychowawczyni pani Annie Szydłowskiej za piękne wspomnienia!