OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Kierownik Szkoły Polskiej im. Zygmunta Mineyki
przy Ambasadzie Rzeczypospolitej Polskiej w Atenach
ogłasza nabór na stanowisko:
woźnego / woźnej
Wymiar czasu pracy: niepełny etat
(0,18 etatu / 7 godzin – dwa dni w tygodniu – piątek i sobota) ,
data rozpoczęcia pracy: 1 września 2022 r.
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie co najmniej zawodowe,
- umiejętność wykonywania czynności na powierzonym stanowisku,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku woźny/ woźna.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe na takim samym lub podobnym stanowisku,
- umiejętność pracy w zespole oraz nawiązywania dobrych relacji z pracownikami szkoły, uczniami i rodzicami,
- umiejętność samodzielnego organizowania czasu pracy,
- odpowiedzialność i wysoka kultura osobista,
- przestrzeganie podstawowych zasad moralnych,
- sumienność i punktualność,
- znajomość języka greckiego na poziomie komunikatywnym.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- utrzymanie porządku i czystości w klasach, pomieszczeniach administracyjnych, sanitarnych, klatkach schodowych, na korytarzach;
- utrzymanie czystości na terenie szkoły,
- opróżnianie śmietników na terenie szkoły,
- utrzymywanie czystości w szkole w trakcie zajęć,
- okresowe generalne sprzątanie,
- dbanie o stan sprzętu szkolnego,
- dokonywanie drobnych napraw,
- systematyczne sprawdzanie urządzeń sanitarnych i hydraulicznych na terenie szkoły
i zgłaszanie ewentualnych usterek kierownikowi, - dozór przy wejściu do szkoły, stałe monitorowanie szkoły,
- wspomaganie nauczycieli w dozorowaniu uczniów w czasie zajęć obowiązkowych i pozalekcyjnych,
- wspomaganie nauczycieli w udzielaniu pierwszej pomocy w razie wypadków lub zachorowań uczniów w szkole,
- współpraca z innymi pracownikami szkoły,
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
- Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie do pracy / list motywacyjny,
- CV (dane personalne, wykształcenie, przebieg pracy zawodowej),
- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje,
- klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych (Załącznik nr 1) oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (Załącznik nr 2).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać elektronicznie na adres ateny@orpeg.pl
w terminie do dnia 19 sierpnia 2022 roku.
Kandydaci spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną zaproszeni (drogą mailową lub telefoniczną) na rozmowę kwalifikacyjną.
- Dodatkowe informacje:
O poszczególnych etapach i czynnościach naboru będą informowani ( telefonicznie lub drogą elektroniczną) wyłącznie kandydaci spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu
o naborze. W ciągu 3 dni od daty upływu terminu składania dokumentów kandydaci spełniające ww. wymogi zostaną poinformowani o wyniku pierwszego etapu procesu rekrutacyjnego.
Po przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych z poszczególnymi kandydatami (drugi etap procesu rekrutacji) przekazana im zostanie informacja o ostatecznym wyniku procesu naboru na ww. stanowisko pracy.